LILO+RAID1 problem pri zapise bootsektora

Vlada Macek tuttle na bbs.fsik.cvut.cz
Pátek Srpen 13 11:21:04 CEST 2004

[Autor citovane zpravy: Jan Houstek, cas odeslani: 13.08.2004 00:27]

>Nainstalujte si lilo z backports.org (Woody verze nestaci) a pouzijte
>option raid-extra-boot=mbr-only. Uz jsem to sem do listu psal asi petkrat,
>takze si podrobnosti najdete v archivu.

Naposledy tu bylo tohle reseno na mou otazku. Doporucuji stahnout
nejnovejsi verzi programu LILO jako tar.gz a precist si z nej
plaintextovou dokumentaci. Je toho tam hodne zajimaveho. Ty PS doc
soubory mi prijdou neaktualizovane a stare.

VM