fast NAT forwarduje, ale nepřekládá

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pátek Srpen 13 12:37:07 CEST 2004

Dobrý den,

experimentuji s 1:1 NATem pomocí routeru (CONFIG_IP_ROUTE_NAT, fast NAT,
stateless NAT).  Konfigurace je podle příkladů v dokumentaci:

  inet ----- GW ----- X

Počítač X má adresu $PRIVATE (neveřejnou), na GW jsem nastavil

  ip route add nat $PUBLIC via $PRIVATE
  ip rule add from $PRIVATE nat $PUBLIC

Router sice pakety správně přijme a přepošle do vnitřní sítě (což bez té
první položky nedělal), ale nepřepíše cílovou adresu, takže na vnějším
i vnitřním rozhraní vidím paket ze zdrojové adresy na $PUBLIC.

Zkoušel jsem trápit Google skoro hodinu, ale podle všeho, co jsem našel
by to mělo cílovou adresu přepsat na $PRIVATE. Přehlédl jsem něco?

							  Michal Kubeček