Software na sledovani otevrenych souboru

Peter Luciak peter na luciak.org
Pátek Srpen 13 21:24:33 CEST 2004

On Fri, Aug 13, 2004 at 04:51:20PM +0200, Bosko Jaromír wrote:
> Bohužel ani jedno není to pravé.
> Hledám něco co bude sledovat obecně manipulaci se soubory jejichz nazev
> predem neznam ani umisteni.
> Proste by to mělo zachycovat pozadavky na otvirani a zavirani souboru a
> jmena tech souboru i s cestou ukladat napr do souboru.
> Nevite o necem dalsim ?

	http://www.fwatch.org/
	http://www.changedfiles.org/

Oba projekty su podobne, ide o LKM (modul do jadra) ktory interceptuje
syscally a informacie dakam zapisuje (v tomto pripade do /dev/nieco)

Nieco velmi podobne (v podstate len vylepseny fwatch) som robil v skole ako
projekt, vie to zapisovat do MySQL, bohuzial to nie je velmi funkcne ;) Ale
pozrel by som sa na ten changedfiles, ten ma vcelku zaujimave funkcie.

bye
P.
--
Peter `cuco' Luciak 		jabber://cuc0@jabber.sk
peter na luciak.org 		http://www.luciak.org/

The words 'gullible' and 'stupid' are no longer listed in dictionaries.
Go and look for yourself.