Konfigurace js0

Vlastimil Ott linux na e-ott.info
Neděle Srpen 15 22:07:05 CEST 2004

Jakub Kocourek napsal/a dne 15.08.2004 21:46:
> Pokouším se nastavit svůj SideWinder 3D Pro, ale nějak bez úspěchu. Daří
> se mi načíst moduly jádra joydev, emu10k1 (gameport), sidewinder, to je

a co analog?

> OK. Horší je tvoření zařízení. V Mandrake 10.0 je nějaký MAKEDEV, který
> vůbec neodpovídá tomu standardnímu Linuxovému :( Pokud použiju

V /dev, nebo u dokumentace k jádru?

> něj se objeví adresář js0, který má správnou vnitřní strukturu, ale je
> to adresář a ne zařízeni!!! Má v tom prsty určitě ten MAKEDEV, který má

podle verze jádra může být také /dev/input/jsx

> Žádné parametry jaké zařízení vytvořit! Takže vždy udělá adresář. S tím

Zařízení vytvoří modul analog, ne?

  # lsmod | grep joy
joydev                  5888   0  (unused)
input                   3200   0  [analog joydev]

> Můžu tam js0 vytvářet kolikrát chci a ten zmetek ho vždy přepíše!

Taky jsem měl trochu problém, ale špatně jsem načítal moduly - ve
špatném pořadí.

--vo

PS. Joystick se jmenuje Maxxtro a stál 50 Kč ;-) Jede...

--

Vlastimil Ott
www.e-ott.info

E-mail: vlastimil na e-ott.info