Kde stáhnout capi4k-utils-2004-03-31.tar.gz ?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Srpen 16 10:16:44 CEST 2004

Vlada Macek wrote:
> [Autor citovane zpravy: Jaroslav Lukesh, cas odeslani: 16.08.2004 09:58]

> Clovece, vy si asi delate legraci. V tom samem adresari na FTP mate
> novejsi verzi a ten soubor, ktery hledate, je v podadresari OLD. To je
> takovy problem umazat v prohlizeci nazev souboru z URL a projit si FTP? :-)

Nedelam si zadnou srandu, hledam to uz pekne dlouho. Ja se na to FTPko
ani nemuzu zadnym programem dostat, tvari se mi jako kdyby vubec
neexistovalo. A to jak ode mne z domu (gprs ET), tak i z prace.

Kdyz budete tak hodny a poslete mi ho mailem, budu neskonale vdecen.

Dekuji,

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!