Prohlizec manualovych stranek

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Srpen 16 11:02:51 CEST 2004

On Sat, Aug 14, 2004 at 01:17:37PM +0200, karpi wrote:

> Tak to musim taky se svoji troskou do mlyna:
>
> aterm ma barvy pro tucne a podtrzene pismo hezky nastaveny by defaults..
> (pouzivam aterm) ale na many mam za nejlepsi this :
>
> v souboru .inputrc mam poveseno na klavesovou zkratku "Ctrl-x h" toto
> "\C-xh": "\C-a gvim -R -c \"Man \C-e\" -c \"only\" \r"
> a v souboru .vimrc toto:
> runtime ftplugin/man.vim
>
> no a pak staci napsat prikaz, stisknout Ctrl-x h a vyjede stranka v
> gvimu -> je to vyhodny prto, kdyz si roluju sidebarem, obarvuju searche,
> nebo preskakuju po zalozkach ..  Proste "manualovy prohlizec" nove
> [...]

No vida, vim se nezda. Akorat je skoda, ze interni prikaz K (velke K)
s kurzorem na kyzenem slove sice zavola manualovou stranku, ale prikazem
!man slovo, takze barvicky jsou ty tam. To si jeste budu muset
predefinovat, kdyz tak krasne umit sam zobrazovat many. Jenom je bohuzel
vyrazne pomalejsi: i na mem 1.8GHz trva nacteni stranky pro fvwm asi 3
vteriny, kdezto man fvwm ji zobrazi ihned.

Zkusim napsat nejaky perli okenko pro X-ka, ktery po stisku <hot-key-s>
zobrazi male okenko, do ktereho se napise jmeno manualove stranky a
spusti se treba prave vim v okne definovane velikosti. To by mi
vyhovovalo asi nejvice. (Uznavam, ze vyvolani atermu nejakou klavesovou
zkratkou, napsani klicoveho slova a opetovne stisknuti  ctrl-x h je
skoro totez, ale neni to totez.)

-- Dalibor Straka