LILO+RAID1 problem pri zapise bootsektora

Jan Horák icebraker na email.cz
Pondělí Srpen 16 11:30:45 CEST 2004

Protoze se tazatel ptal na presne danou verzi a presne podle FAQ teto
konference by se melo odpovidat prave na to, na co se dany tazatel ptal.
Ptal se na rozchozeni bootovani s lilem verze 22.2 coz je presne tyz
verze i problem, co jsem resil minuly tyden ja.
Napsal jsem navod jak to vyresit a ted mi uz prosim dejte vsichni pokoj.
Jestli mate nejaky konstruktivni navrh jak resit tazateluv problem, tak
mu to napiste, ale proc odpovidate dosti jizlivym zpusobem na me odpovedi?
Snazil jsem se, ale koncim. Co jsem chtel napsat, to sem napsal a ted
jdu delat skutecnou praci.

S pozdravem,
		Jan Horak.