Kde stáhnout capi4k-utils-2004-03-31.tar.gz ?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Srpen 16 12:00:24 CEST 2004

Vlada Macek wrote:
> [Autor citovane zpravy: Jaroslav Lukesh, cas odeslani: 16.08.2004 11:41]

> Poslal jsem to v 10:27. Bohuzel na seznam.cz, jinou adresu nemam.

Dekuji, to staci, seznam ma ohromne (i nekolikadenni) zpozdeni
poslednich par dni (coz vedlo k tomu ze ujsem byl z teto konference
automaticky odhlasen), takze tim se to vysvetluje. Kdyztak mi to prosim
jeste fwdnete na lsh na wo.cz kdyz budete tak moc hodny...

Dekuji moc,

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!