Linux, Nokia 6310i a nejaky BT dongle

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Srpen 16 14:52:36 CEST 2004

Jan Houstek wrote:

> Jo, pouzivam, hledejte v archivu.

> Mel jsem v ruce asi 10 techto ruznych potvor a softwarove se v vsechny
> chovali stejne. Funkce v linuxu naprosto bez problemu.

> Potrebujete bluez ovladace v kernelu (konkretne moduly hci_usb, rfcomm,
> l2cap, bluetooth) a prislusne userspace nastroje z bluez-utils. V
> /etc/bluetooth/rfcomm.conf si telefon bindujte na nejake rfcomm zarizeni,
> napr.
>
> rfcomm0 {
>     bind yes;
>     device aa:bb:cc:dd:ee:ff;
>     channel 1;
> [...]

Usetrim vam spoustu hledani:

# Nahozeni modulu ovladacu
#
#modprobe hci_usb
/sbin/modprobe usbserial
/sbin/modprobe rfcomm
/sbin/modprobe l2cap
#/sbin/modprobe bnep
/sbin/modprobe sco
/sbin/modprobe l2cap

#nahozeni ovladacu
/usr/sbin/hcid

#nahozeni interface
/usr/sbin/hciconfig hci0 up

#navazani portu mobilu na port interface (ci naopak)
#       pro non-Nokia6310i to je rfcomm bind 0 MACADRESATELEFONU 1
#       a pro Nokia6310i :
/usr/bin/rfcomm bind 1 00:FF:FF:00:FF:FF 1

     /usr/bin/rfcomm connect rfcomm0

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!