Linux, Nokia 6310i a nejaky BT dongle

Kamil Krejča k.krejca.konference na brno.elcom.cz
Pondělí Srpen 16 15:51:25 CEST 2004

Nazdar

> Chtel bych se zeptat jestli to nekdo pouzivate, pokud ano, tak jakou
> znacku (typ) a s jakou konfiguraci (zajima me predevsim SuSE 8.2,
> Mandrake 10.0). Dale jestli na desktopu nebo na notebooku (pokud na
tom
> zalezi, coz si myslim ze ne).

Mam MSI Bluetooth transceiving key, USB 1.1 PC2PC (class I), soucasne
Nokii 6310i i Siemens S55, provozovano na notebooku s OS Debian Woody a
po pocatecnim tapani se BT podaril zprovoznit s obema telefony a bez
problemu mi to slape jiz skoro rok... S55 je na downloadu subjektivne o
1/3 rychlejsi (ma o 1 timeslot vice), na druhou stranu se mi stavalo, ze
se pri hooodne dlouhem spojeni GPRS obcas kousne a pro obnoveni spojeni
bylo nutne telefon restartnout. Naproti tomu N 6310i mi funguje naprosto
bezproblemove, vydrz na baterii pri pripojeni k netu v terenu je mnohem
vetsi, nez u S55. Pozor ale na verzi firmware (dnesni nove jsou uz OK) u
starsich N 6310i. Fw. starsi, nez V 5.50 odmita BT jinych vyrobcu, nez
Nokia...

> Diky

Neni zac

> Tom