FC2 - KDE - nastavení

Vlastimil Ott linux na e-ott.info
Úterý Srpen 17 10:19:32 CEST 2004

Hans Denitra napsal/a dne 17.08.2004 09:51:

> po instalaci FC2 a spuštění KDE jsem marně hledal,
> jak nastavit tyhle 2 věci:

Odpovidam s vedomim, ze mam slacka a domnivam se, ze KDE 'je vsude stejne'.

> 1. Možnost přepínání rozvržení klávesnice pomocí ikony v pravé části
>    panelu KDE. Po docela dlouhém hledání jsem (pracně) našel,

Ovladaci centrum - Mistni zvyklosti - Rozvrzeni klavesnice - Povolit
rozvrzeni klavesnice

>    jak nastavit alespoň přepínání na stisk kombinaci kláves.

Ovladaci centrum - Mistni zvyklosti - Klavesove zkratky - Schemata -
Globalni zkratky - Klavenice

> 2. Při procházení okny konqueroru se mi nové složky otvírají
>    vždy v novém okně. Kde se toto chování dá změnit, aby se procházení
>    provádělo v jednom a tomtéž oknu?

Konqueror: Nastaveni - Nastavit Konqueror - Chovani - Ruzne volby -
Otevirat slozky..

Uplne prvni polozka konfigurace!

--vo

--