identifikace SATA disku v modulu libata

Jaroslav Filip filip na mits.cz
Úterý Srpen 17 12:33:10 CEST 2004

jeste jsem mohl dodat, ze mam FC2 a jadro: 2.6.7-1.494.2.2smp

Dobry den!

Resim ted jeden problem. Mam desku s chipsetem i865PE. Soucasti Intel ICH5 je SATA radic pro pripojeni dvou disku. Zkousim si nad tim udelat RAID-1 (/dev/sda a /dev/sdb). Vse funguje dobre az do chvile, kdy jeden z disku z pole vypadne (odpojim jej). Po nabootovani se mi funkcni disk vzdy jevi jako /dev/sda. Je mi jasne, ze u RAID-1 to nevadi, ale v pripade pouziti SATA radice, ktery bude podporovat vice disku (napriklad deska s chipsetem I895 apod.) a v pripade pouziti RAID-5 dojde ke ztrate dat. Zkousel jsem hledat v googlu a nic jsem nenasel. Jak donutim modul libata, aby mi ty disky pojmenovaval podle toho, ke kteremu kanalu jsou pripojeny?

Predem diky za radu.

Jaroslav Filip