Tisk mezi dvěma segmenty site

Aleš Kárný ales.karny na pcnet.cz
Úterý Srpen 17 13:10:28 CEST 2004

Zdravim,
resim nasledujici problem a protoze me to nefunguje tak se
obracim sem, jestli uz to nekdo neresil.
Mam linux router (RH9.0) a nem tri sitovky.
Jedna je smerem do providera a dalsi dve jsou vnitrni site (192.168.1.0
a 192.168.2.0)
V sitich jsou vesmes win pocitace a vznikl pozadavek na tisk
kros site (jednoduse receno aby pocitace ze site 192.168.2.0
mohly tisknout na tiskarnu ktera je nasdilena u pocitace v siti
192.168.1.0).
Pingnout samozrejme jde (linux tedy zda se routuje v poradku), ale
tiskarna nasdilet nejde ani pres IP adresu ..

Nakopnete kudy tudy ci jstli je to vubec resitelne ..

Díky

Ales Karny