Problem pri kompilaci jadra 2.4.x, distro Trustix

Jakub Nedoma jakub na lysafree.net
Středa Srpen 18 00:25:12 CEST 2004

Ahoj, dekuji za odpoved.

 > Tak zrozumitelne: preco potrebujes skompilovat vlastne jadro?

Chtel jsem si dat do jadra podporu pro svuj radic s HPT-370.

Vim, ze asi bude nejaky modul, se kterym ten radic bude fungovat a nove
jadro se da taky stahnout (to jsem teda nevedel..), ale zajimalo by me
vubec co to znamena a jestli se toho da nejak zbavit?

Pamatuju si, ze pred par mesici jsem na Trustixu 2.0 prekladal jadro
(2.4.24 myslim) a slo to bez potizi.

  Jakub Nedoma