dd if=omyl of=/dev/hda - co teraz?

AntiTrust - AT antitrust na centrum.sk
Středa Srpen 18 02:55:08 CEST 2004

Dobre rano

Podarilo sa mi toto:
dd if=nespravnySUBOR of=/dev/hda bs=512 count=1
nespravnySUBOR == MBR zo 40GB NTFS - WXP Prof.
[automaticke doplnanie :| - TAB]

/dev/hda je 120GB/8MB/7200RPM Hitachi
Viem (dufam, ze sa nemylim!),
ze zalozne MBR [resp. partition table] sa uklada aj kamsi inam - ale ako
to vyzistim, kde je ulozene?

Ak totizto nabootujem z TOMsbrtg, tak fdisk -l /dev/hda (120GB) mi
zahlasi 40GB NTFS (jedinu) particiu, cize "spravny" stav z 40GB-WXP-NTFS.

Dalsie info:
disk bol zhruba rozdeleny takto:
/dev/hda1 - 80-200MB /boot ext3
/dev/hda2 - 2-3GB linux swap
/dev/hda3 - ~10GB? / ext3 -- FYI debian testing
/dev/hda4 - 10-30GB /home
/deb/hda5 - zvysok do 120GB /storage

Ako mam postupovat dalej?
IMHO musi byt MBR kdesi zalohovana, ale nakolko je povodna prepisana,
tak sa to "neda" zistit.

Ak by som mal kdesi ulozene /boot [po poslednej zmene particii] - nie je
tam kdesi mbr?

Googlim uz vyse 2hod., ale nic k veci :|

Velmi pekne prosim o pomoc ...

Dik

AT

Ak by bolo nevyhnutne dd if="vadny"120GBHDD of=kamsi-inde, viem si
pozicat 160GB HDD.

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32