dd if=omyl of=/dev/hda - co teraz?

AntiTrust - AT antitrust na centrum.sk
Středa Srpen 18 03:22:01 CEST 2004

Jan Houstek wrote:

> On Wed, 18 Aug 2004, AntiTrust - AT wrote:
>

>>ze zalozne MBR [resp. partition table] sa uklada aj kamsi inam - ale ako
>>to vyzistim, kde je ulozene?
>

> Lilo zalohy uklada jako /boot/boot.XXYY, kde XX je major a YY minor
> prislusneho blokoveho zarizeni (v pripade /dev/hda to bude boot.0300).
>

>>Dalsie info:
>>disk bol zhruba rozdeleny takto:
>>/dev/hda1 - 80-200MB /boot ext3
>>/dev/hda2 - 2-3GB linux swap
>>/dev/hda3 - ~10GB? / ext3 -- FYI debian testing
>>/dev/hda4 - 10-30GB /home
>>/deb/hda5 - zvysok do 120GB /storage
>

> Pokud s tou zalohou neuspejete, tak PT by mel byt pomerne spolehlive
> schopen rekonstruovat program gpart.

Vdaka, hned pozriem.

BTW/FYI:
In case gpart fails completely I can only point out some other similar
tools which may help you. There is a tool called rescuept by Andries
Brouwer which is included in the non-installed part of util-linux (you
can find them on almost every Linux ftp site). Other tools are Gordon
Chaffees fixdisktable and Christophe Greniers Testdisk. Good luck.

Zatial dik za pomoc aj takej nocnej/rannej hodine.

AT

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32