Zamceni pouze jedne pracovni plochy?

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Středa Srpen 18 10:07:26 CEST 2004

On Wed, 18 Aug 2004, Matous Jan Fialka wrote:

> Take by mne zajimalo, zda je mozne nejak nastavit xlock, aby
> nezobrazoval vubec nic (napriklad nejak zobrazil pruhlednej PNG nebo tak
> neco), tj. aby byla videt plocha, ale po stisku klavesy naskocilo okynko
> pro zadani hesla, anebo spis jestli nekdo nevite o zamykadle obrazovky,
> ktere se takto chova?

Pouzivam vyborny programek jmenem xtrlock, jedine co udela, ze ze misto
kurzoru zobrazi takovy modry zamek a ceka na heslo+enter. Do te doby
blokuje klavesnici a tlacitka mysi.

> Ale nejvic mne zajima, jak zamknout jenom jeden workspace...

To asi moc nejde. Muselo by to byt implementovane nekde ve WM a ten lze
trivialne obejit (napr. tak, ze ho restartuju).

-- Honza Houstek