informační systém

Vlada Macek tuttle na bbs.fsik.cvut.cz
Středa Srpen 18 11:03:11 CEST 2004

[Autor citovane zpravy: Pavel Kraus, cas odeslani: 17.08.2004 15:45]

> Požadavky jsou: čeština, webové rozhraní, možnost vytváření pracovních
> skupin pro přístup k různým dokumentům. Samozřejmě vyhledávání.
> Vzhledem k tomu, že dokumenty budou nejspíš ve Wordu, hodila by se
> možnost nějaké jejich anotace.

Nevidim duvod, proc by se na to Plone nemohlo pouzit. Wordove docy
muzete vkladat jako binarni soubory a mit k nim anotace. Fulltextova
indexace jejich obsahu je taky mozna, ale neni to built-in feature, je
potreba externi program. Ale to nepozadujete.

Ma-li ten informacni system byt skutecne jednoduchy, pak se ani nebudete
muset norit do hlubokych vod moznosti customizace a rozsirovani Plone (a
pod tim beziciho Zope). Muzete zustat pouze klikacim uzivatelem i jako
admin. Ono by vam to ale stejne dlouho nevydrzelo. :-)

> Mohl by se k tomu někdo vyjádřit? Je plone použitelné na správu
> dokumentů na úřadě? Umí česky (na jejich stránkách jsem to nenašel)?

Plone samozrejme umi cesky, preklad pro verzi 2.0 jsem z vetsi casti
delal ja. Vse jede v UTF-8.

IRC kanaly o Zope a Plone naleznete v siti FreeNode, jak se pise na
webech projektu. Cesky je neco na zug.cz a v kanalu #zope-cz.

Happy Zoping. :-)

VM