Pregrabovani video streamu pres server

Zdenek Lukes, Bc. zlukes na eeg-cz.com
Středa Srpen 18 12:36:51 CEST 2004

Resim malej problem s pregrabovani video signalu pres server. Na PC1 mam rozjety
windows media encoder, ktery mi vytvari stream pro media player. Potrebuji
natavit linuxovy server (nebo windows server) tak ,aby mohl prijimat stream z
PC1 a pak dale zpracovaval jako zdrojovy signal na serveru a server by to dale
ditribuoval na dalsi PC kde to budou odebirat madia player.

Jedna se mi o to aby vysilaci PC nebylo tak zatizene pocty uzivatelu, aby se
uzivatele pripojovali pouze na server.

Dik za kazdou radu, protoze jsem patral ale vcelku nic pouzitelneho jsem
nenasel. Pokud by nekdo vedel jak to udelat i na windows serveru tak ho muzu
pouzit taky.

Dik Lukin