OT: VNC pres NAT, teoreticky ANO, jak je to v praxy?

Dominik Škoda Dominik.Dominator na centrum.cz
Středa Srpen 18 20:44:45 CEST 2004

Ne myslim VNC ;-) Ale uz jsem se opravdu lekl, ze jsem to popletl :-)

Lubore, muzes mi to nejak problizit? Nebo nekam odkazat?
Ukaz mi jak to třeba provest u ssh, please.

    S pozdravem D. Škoda
 Osobní stránka: http://skoda.L.cz