usbcam, usbscanner, pdc, samba

Filip Flajšar filip na ssos.cz
Čtvrtek Srpen 19 10:56:58 CEST 2004

Dobry den,
a)
Po pripojeni usb camery (Genius VideoCAM Express) mi napise, ze je pripojene
zarizeni a priradi mu adresaci, ale pod /dev/usb nic. Zkousel jsem
naloadovat i modul c-qcam, naloadoval se, ale opet nic.
Mate prosim Vas nejaky navod jak rozjet tuto kameru pod Gentoo 2004-2,
2.6.7, podpora usb.

b)
Mam jednoduchy zamer: Mam scanner hp scanner 2400 (usb) a chci aby lidi
mohli scanovat přes sambu (3.0.5), da se to nejak nasdilet jako zarizeni
nebo to musim nejak rozjet po linuxem (gentoo 2004-2. 2.6.7). Muzete mi
prosim poradit/navrhy/zkusenosti

c)
Mame fs (PDC) kde mají uzivatele svoje home, ale web mají na jinem servru.
Ted otazka, mam na tom druhem serveru rozjet taky sambu nebo NSF nebo jak to
udelat? Napady/navrhy?

d)
mam v sambe definovany home a uživatelské home mam rozhazeny po disku (napr
/home/spravci/.... /home/zacatecnici, ale nedari se mi sambu prokecat aby
brala $HOME z /etc/passwd

Diky a hezky den

-- Filip Flajšar