kopie soubru z RH7 (iso-8859-1) Fedora 2 (utf8)

Čtvrtek Srpen 19 11:43:57 CEST 2004

On Wed, 18 Aug 2004, Ing. Zdenek Havranek, HAF wrote:

> Tedy hlavne mi jde o spravne prevedeni jmen souboru s ceskou
> diakritikou ve jmenech.

Vy mate ceske nazvy souboru v ISO 8859-1? A jak tam reprezentujete
treba takove z s hackem?

Ted vazneji. Co treba convmv (http://j3e.de/linux/convmv/)?

Akorat si nejsem jisty, jak resi nepravdepodobnou ale presto moznou
situaci, kdyz by vznikla docasna kolize (jmeno souboru A by se
zkonvertovalo na B, zatimco puvodni soubor B by se konvertoval na C,
pokud ale nejdriv zpracovavam A, pak mi prekazi (stare) B).