apm nebo acpi ???

Robert Svoboda r080 na atlas.cz
Čtvrtek Srpen 19 14:29:26 CEST 2004

* Martin Kamín ZULU <martinkamin na quick.cz> [2004-08-05 16:30]:

> Podle drbů, co se kolem mě mihlo jsou na to dobré IBM, ale
> určitě to chce vyzkoušet

S ACPI u IBM to take neni moc slavne, vice informaci a prehled
o situaci lze ziskat z archivu linux-thinkpad listu
(www.linux-thinkpad.org). Momentalne tam probiha pomerne
rozsahla debata o novem ACPI driveru primo pro thinkpady,
ktery resi nektere z problemu...

-r