OT: VNC pres NAT, teoreticky ANO, jak je to v praxy?

Dominik Škoda Dominik.Dominator na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 19 20:26:27 CEST 2004

No prave to jsem zase nejak zapomnel upozornit: je to z domu jakoby do
práce. Tedy z verejne IP na privatni. To na tom vadi. A proto jsem psal,
ze to nejde, nebo jde? Jak přes tunel Ipv6 ci normalne. To prece nejde,
ne?

    S pozdravem D. Škoda
 Osobní stránka: http://skoda.L.cz