RE: outování a více bran

Jiří Svoboda administrator na osoud.kva.justice.cz
Pátek Srpen 20 09:23:30 CEST 2004

<qwertz na example.net> píše v diskusním příspěvku news:cg280e$rr8$1 na jana.gin.cz...
> Nevim jestli jsem pochopil otazku, ale jestli jde o to, ze pocitac A bude
> mit default gateway na router C a pocitac B default gateway na router D,
> tak to by slo vyresit pres DHCP. Staci zadat na serveru statickou routu,
> ktera se bude distribuovat klientum. Tusim ze ta vlastnost DHCP ma cislo
> 249.

no já to spíš chápu že tazatel má dvě GW na jednom routru a potřebuje přidělovat klienkům v síti GW podle datového toku na jednotlivých GW (jednou sem to řešil doma a nevyřešil, šlo zhruba o týden souběžného připojení od dvou poskytovatelů)

Jiří Svoboda
informatik
Okresního soudu Karlovy Vary
tel: 353 169 205 (295)