OT: VNC pres NAT, teoreticky ANO, jak je to v praxy?

Dominik Škoda Dominik.Dominator na centrum.cz
Pátek Srpen 20 09:46:53 CEST 2004

No pokud by tohle slo, tak jako nouzove reseni, by to taky nebylo spatny,
napiste prosim jak jste to myslel. Nejakej priklad. Nemyslim to
udrzovani.

    S pozdravem D. Škoda
 Osobní stránka: http://skoda.L.cz