stabilita 2.6.* jadra

Jakub Kocourek jakub.kocourek na volny.cz
Pátek Srpen 20 10:04:01 CEST 2004

Se stabilitou 2.6.x jsem zatím neměl vůbec žádný problém. Podpora
hardware je taky dobrá. Ale chce to vyzkoušet na konkrétním stroji. Dnes
už je nový kernel někde u 2.6.8 a je opravdu stabilní a rychlý. Já
používám 2.6.3 na Mandrake 10.0 a je OK.

Jakub Kocourek