stabilita 2.6.* jadra

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Srpen 20 10:38:49 CEST 2004

Matej Cepl wrote:
> jsem zatim nadsenym uzivatelem 2.4.* verze jadra, ale pozvolna zacinam
> premyslet o prechodu na 2.6.*. Bylo by na jednom domacim serveru
> (staricke Dell Pentium 120 s chybou pripojene na internet pomoci

skotske prislovi pravi: nespravuj co neni pokazene. Na takovem kousku
bych klidne provozoval posledni 2.0, s rychlosti by to bylo srovnatelne
s tou 2.6 pri daleko mensich narocich na pamet.

> Lucent Winmodemu) a dva notebooky (Compaq Presario a dual-boot Dell
> Inspiron). Chtel jsem se zeptat jake mate zkusenosti se stabilitou
> (vzpominam na dosti bourlive zacatky rady 2.4.* kernelu)? Je to
> alespon na urovni rekneme 2.4.13?

O stabilite u 2.4 se da mluvit az od 2.4.21.

Co se tyce novych veci jsem znacne skepticky, nebot pokud budete
sledovat mimo tuto linuxovou konferu i nejakou jinou, dojdete k zaveru,
ze nove vydana verze 2.6 zatim jeste stale je ve stavu, kdy sice nejaky
problem odstrani, ale hned pribude nekolik dalsich. Takze treba u
mandrake je situace takova, ze distribucni kernel je OK, ale co se tyce
novejsich verzi - ted nevim jestli i v updatech nebo jen v cookeru, maji
sem.tam nejakou musku (najednou to treba neni schopno pripojit usb ci co
a pod.). Tedy pokud chcete stabilitu a funkcnost, tak tedy doporucuji
budto vzit nejake hodne otestovane jadro distribucni, nebo cekat do
doby, nez bude verze tak 2.6.30. Tato zpatecnicka strategie se mi zatim
vzdy vyplatila.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!