VNC pres NAT, teoreticky ANO, jak je to v praxi? - Kompletni popsani problemu

Simeth, David David.Simeth na skoda-auto.cz
Pátek Srpen 20 12:50:09 CEST 2004

> From: Dominik Škoda [mailto:Dominik.Dominator na centrum.cz]

> Dobra, napisu to tu kopletne snad srozumitelne:
>
> Jsem za NAT mam vnitrni IP, na NAT (router) nemam zadny
> pristup. ISP mi v
> tomto smeru nevyjde vstric. Mam nejakou moznost jak se *z
> venci/internetu* pripojit *na to PC za NATem*? IMHO ja
> myslim, ze ne. Ale
> uz mi tu několik lidi navrhovalo reseni:
> 1) tunel přes IPv6 od Dana Dan Ohnesorga
> 2) potom jsem sam navrhoval něco jako "VNC proxy" nekde na
> netu, která by
> zajistovala komunikaci, ale to asi neexistuje
> [...]

Uz tu debatu sleduju docela dlouho a ... nechtel by jste projevit
trochu vlastni iniciativi a trochu nastudovat zaklady siti a neco
malo kolem sluzeb jako ssh atd. Kolegove vam radili pomerne jednoduse,
takze by jste to mohl pri trose snahy dokazat uz sam.
Mimochodem prectete si metafaq a odpovidejte na zpravy dle nej.

Diky David Simeth