stabilita 2.6.* jadra

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Srpen 20 14:31:25 CEST 2004

Martin Kamín ZULU wrote:

> Ale tazatel se ptal na jádro na notebooku. A když jednou za čas to padne,
> nic moce se preci neděje. Já osobně vždy a noteboku zkouším to nejnovější,
> protože jsou ta ACPI apod.
>
> Na serveru máme 2.4.21 z distribuce MDK 9.2

Ja vim, ale kdyz ja su takovy ten zoufalec, co po stanici pozaduje vic
nez po serveru. Nedokazete si predstavit, ajk me vytaci, kdyz nam na
dedine vypnou proud a ja prijdu o tech svych 12 "rozestavenych" ploch
(podotykam ze upska reseni neni, je to vzdy na nekolik hodin). Holt kdyz
clovek dela na vice vecech najednou, je rad, kdyz zacne tam kde skoncil
nez aby tezce vzpominal. Holt mladi je pryc, 40 na krku tak pamet uz
neni co byvala...

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!