SW Suspend - was: Re: stabilita 2.6.* jadra

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Srpen 20 16:08:28 CEST 2004

Michal Kubecek wrote:

> Tohle by mohl řešit swsusp. Jen se mi z něj zatím nepodařilo počítač
> úspěšně probudit. Ale zkoušel jsem to zatím jen dvakrát, spíš ze
> zvědavosti, co to udělá, třeba budete úspěšnější.

No já se o něm dozvěděl taky tady, ale zároveň i to že to nějak moc
nefunguje. Dál jsem to nezkoumal jen jsem pak někdy narazil na skripty
swsuspemdu v /etc/sysconfig (mám Mandrake 9.1). Ale vzheldem k reakcím
typu že to nefunguje, jsem to nechal být.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!