mysql_connect() undefined (v SuSE 9.1, Apache2)

Oak oak.brno na seznam.cz
Sobota Srpen 21 11:13:29 CEST 2004

Dobrý den,

i přes procházení diskuzí nemohu vyřešit problém s mysql na serveru Apache2 v
novém SuSE 9.1. Po všemožné konfiguraci vše běží ok (rcapache2 start i
rcmysql start bez chyby), jen všechny moje projekty s databázemi krychují na
nedefinovanou funkci mysql_connect(). Zajímavé je že MySQLAdmin běží bez
chybičky!! Oni nepoužívají mysql_connect()?

Podle návodů jsem přidal nahrání mysql.so:
[extension section]
extension_dir=/usr/lib/php/extensions/
extension=msql.so

která skutečně existuje:

oak na linux:~> locate mysql.so | grep /usr/lib/php
/usr/lib/php/extensions/mysql.so

php.ini:
Kompilace:		 --without-mysql
extension_dir:	/usr/lib/php/extensions/
Additional Modules:	(*NIC*, nemělo by tu být něco jako MySQL?)

Balíčky s MySQL (.*mysql.*) - instalované:
apache2-mod_auth_mysql, mysql, mysql-bench, mysqlcc, mysql-client,
mysql-shared, perl-DBD-mysql,
php4-mysql   # tohle je ta extension do,  Apache!!!,
qt3-mysql

Balíčky s MySQL-neinstalované:
libgda-mysql, mysql-devel, mysql-Max, python-mysql, rekall-mysql, zope-mysql

Našel jsem spoustu reportů této chyby, ale nikde potvrzené, že to někdo
vyřešil a jak :-((. Díky za veškerou pomoc.

Zdraví,

Oak