Totalni zatuhnuti..

Vlada Macek tuttle na bbs.fsik.cvut.cz
Sobota Srpen 21 13:49:28 CEST 2004

> Mam podobny problem. Ak spustim memtest-86 tak zatuhne aj tento mem
> test v com to moze byt?
> Mam 2 x 512 MB RAM, skusal som to aj tak ze som nechal vzdy len jeden
> modul ale stale to iste takze sa my zda ze v RAM to nebude co to moze byt?

Pokud je to u vas mozne, zkuste, mimojine vycistit chladic CPU, jeho
vetrak a obnovit teplovodnou pastu mezi CPU a chladicem. Velmi peclive
jsem odstranil prach a odstranil vsechny zbytky po ztvrdle stare paste
(kvuli nerovnostem pri styku). Pri vypoctu md5crk.com se teplota CPU
snizila o 20-40 stupnu, az neuveritelne. Kvuli prachu narvanemu mezi
chladic a jeho vetrak tam nebylo skoro zadne misto pro proud vzduchu...

Predtim mi kazde spusteni md5crk do sedmi minut restartovalo kompa.
Bezpochyby zafungovala tepelna ochrana ABS-II nastavitelna v BIOSu (mam
Athlon XP 2200). Zadny jiny program to nezpusobil, prime95 to resetnul
az za 50 minut. Povazuju md5crk odted za slusny test stability. Ale
prime95 pry zas je narocnejsi na pamet. No tak je holt pustit oba
najednou. :-))

Vlada