Sshd Gatewayports

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Pondělí Srpen 23 10:38:52 CEST 2004

	:-) to na většině reálných systémů není až zas tak moc pravda.
Je fakt, že dát shell považuji za velmi výrazné privilegium, které
náleží jen opravdu dobře známým či prověřeným osobám.

> BTW, upozornuji na neprilis znamou skutecnost: Tunelovat jeden
> spolehlivy protokol jinym je neefektivni. Vice viz napr.

	Ono jakékoli tunelování něčeho něčím je zbytečná režie... Vždy,
pokud se nepohybujeme v nativním prostředí je to zbytečná zátěž a
nabalují se často nevhodné vlastnosti...

> vniknuti do systemu SKUTECNE pujde, nic mu nezabrani, aby se do nej
> casem dostal. Na nej tedy zabezpeceni namireno primo neni.

	No... a nebo taky skončí na tom, že není schopen dovolenými
prostředky svůj kontext efektivního uživatele... - zrovna minulý týden
mi někdo loupal perníček na jednom serveru (hosting), právě na tomto si
vylámal zuby... BTW když už jsme u toho, znáte způsob, jak na WWW
serveru, kdy máte k dispozici jen PHP (4.X), SSL (openssl + mod_ssl),
Apache 1.3 jak spustíte vzdálene wget a něco nahrajete do /tmp/? Snažil
jsem se trochu zkoumat způsob, ale na nic kloudného jsem nedošel. Pro
jistotu banner:

[Sun Aug 22 04:02:34 2004] [notice] Apache/1.3.27 (Unix)
(Red-Hat/Linux) mod_ss
l/2.8.12 OpenSSL/0.9.6b PHP/4.1.2 configured -- resuming normal
operations