wrap /dev/dsp pomoci ALSA

pat pat na xvalheru.org
Pondělí Srpen 23 15:45:33 CEST 2004

Ahoj,

doufam, ze tentokrat to bude srozumitelnejsi ;-) Poridil jsem si slovnik pro
Linux Lingea Lexicon2002 (slovicka maji i namluvenou vyslovnost). Vse bezi v
pohode, ale je zde mensi problem se zvukem. Slovnik primo zapisuje do
/dev/dsp, takze pokud mi bezi napr. xmms, tak mam smulu se zvukem. Pokousel
jsem se najit neco jako esddsp/artsdsp, ale nenasel (taky jsem se pokousel
kontaktovat support, ale taky nic moc). Muze mi nekdo poradit jak na to ???

Mam zprovozneny dmix, takze doufam, ze by mne zajimalo, jestli se nejak neda
/dev/dsp nasmerovat na dmix.

Diky moc za pomoc

     Pat

P.S. Pokud mozno nejaky priklad.