Zyxel Prestige 650R ADSL jako bridge

petr.kristan na epos.cz petr.kristan na epos.cz
Pondělí Srpen 23 16:49:04 CEST 2004

Zdravim.

Rozchodil jste nekdo tento modem jako bridge? Ja se snazil cele
odpoledne a nic.

Router:

Interface na mem routeru jsem nastavil na nasi ADSL statickou IP adresu.
Netmasku nevim, tak jsem prozatim nastrcil 255.255.255.0.

Zyxel:

Menu 1 - General Setup
Route IP= No
Bridge= Yes

Menu 11.1 - Remote Node Profile
Route= None
Bridge= Yes

Ale jakmile prehodim Menu 11.1 Route= None, tak se mi modem odpoji:
"Status Idle".

Myslel jsem, ze kdyz je v bridge modu, tak proste jen preposila pakety z
lan do wan a zpet. V navodu se ale skoro nic o bridge modu nepise.

Ja bych ho docela rad rozjel jako bridge, protoze je to pro nas zalozni
linka a preferoval bych veskere FW nastaveni na jedne masine a ne rozstrkane po
vice routerech.

Diky za tip

Petr

--