DNS-forwarders

Pavel konfl na tiscali.cz
Pondělí Srpen 23 22:49:50 CEST 2004

Diky vsem za odpoved.
Po neuspesnych pokusech jsem zkusil rozjet DNS na jinem PC taky
s Gentoo a uspesne, prestoze chyba SO_BSDCOMPAT se take objevovala.
Nakonec jsem zjistil, ze problem byl v tom, co jsem vyloucil hned
jako prvni - firewall (asi se spatne ulozil pri vypinani serveru
a nasledne se pak nenacetl kompletni :-O , aach joo ).
Jinak tu nejnovejsi verzi named urcite zkusim, (instaloval jsem
klasicky : emerge bind).

Pavel