wrap /dev/dsp pomoci ALSA

Ivo Panacek ivop na jlabs.cz
Úterý Srpen 24 10:32:49 CEST 2004

Jaroslav Lukesh wrote:

> proc nepouzijete soundwrapper?

Priznam se, ze mam tentyz problem (jen me nepalil).
Nicmene zkousel jsem esddsp (nepoustim art) taktez
bezvysledne. Zda se, ze si lingea opravdu /dev/dsp
otevira (dle vystupu strace).

Soundwrapper jsem nakonec nasel uvnitr baliku
menu z mandrake, ale je to opravdu jenom jednoduchy
wrapper, ktery pouzije esddsp, resp. artsdsp, coz
jsem delal rucne taky.

--
S pozdravem
Ivo Panáček