vypalovani v Linuxu

Jindřich Kubát muad.dib na centrum.cz
Úterý Srpen 24 15:55:09 CEST 2004

Dobry den.
Pouzivam FC2 jadro 2.6.7-1.494.2.2
Snazil jsem se vypalit obycejne datove CD v programu k3b ver. 0.11.12
na vypalovacce LG GCC-4521B. Bohuzel mi to zmrsilo 2CD.
1. chyba mi k3b oznamilo, ze pravdepodobne podtekl buffer, at zvolim
jinou rychlost vypalovani (palil jsem 40x) CD zvlada 48x, vypalovacka
zvlada 52x

2.)chyba k3b snizilo rychlost samo na 32x a vse se vypalilo, pri
kontrole dat vsak k3b oznamilo, ze nemuze najit jeden soubor(680MB)

Pokud se na CD podivam, soubor tam je, ale nejde prehrat (jedna se o
domaci video) mplayer se okamzite ukonci

Ve WindowsXP vypalovacka pali na stejna media i 52x bez poskozeni dat.

Otazka:Jaky je nejlepsi program na paleni CD
Je problem mezi klavesnici a zidli, nebo v k3b??
Ma nekdo ve s timto programem take tak spatne zkusenosti?

Report bohuzel neposlu, protoze me stoji 10kc (1CD) :)

Dik moc. Jindřich Kubát