vypalovani v Linuxu

Tomas Hubalek Tomas.Hubalek na onsemi.com
Úterý Srpen 24 14:13:13 CEST 2004

Podle me neni problem v k3b, ale nekde v utilite cdrecord. Mrknete se na
web, jestli je vase vypalovacka podporovana.

Jinak s k3b mam celkem dost dobre zkusenosti, jedinec o mi obcas dela je
ze pri kontrole dat (zaskrtnuta optiona Zkrontrolovat vypalena data) mi
to napise ze neexistuje soubor ackoliv tam je.

Tom