full screen v xwindow

Lubos Lunak l.lunak na suse.cz
Úterý Srpen 24 17:38:57 CEST 2004

On Tue 24. of August 2004 16:15, Peter Cernoch wrote:
> Hezky den,
>
> nevite nahodou nekdo jak primo pres XLib vytvorit nebo jeste lepe
> zmenit nejake existujici okno na 'fullscreen', tedy bez titulku,
> bez okraje, plna velikost obrazovky a prekryvajici pripadne
> pritomny status bar?

 Nastavit _NET_WM_STATE_FULLSCREEN flag v _NET_WM_STATE
(http://freedesktop.org/Standards/wm-spec/1.3) . Zjistit, jestli to WM
podporuje, se da pomoci _NET_SUPPORTED.

 Pokud tohle WM nepodporuje, tak zkratka surove XUnmapWindow(), nastavit rucne
geometrii, odstranit dekorace pres Motif hints, XMapWindow(), zvysit okno a
doufat, ze to ten WM sezere.

> Ukazka v C resp. pascalu vitana :-)

 Kazdy spravny video prehravac pro X ma nejakou vlastni vice ci mene sprasenou
implementaci.

> Koukam se totiz na net a do zdrojaku ale vetsina aplikaci
> je dneska delana v nejakem vyssim toolkitu a to mi bohuzel
> nepomuze.

 No jo, taky si obcas rikam, ze delat vsechno pomoci toolkitu je moc
jednoduche a tezka nuda ;). Jsem rad, ze ten kratky popis nahore je
dostacujici.

--
 Lubos Lunak
 KDE Developer