TAR a inkrementalni zalohy

Martin Majkus martin.majkus na gradior.cz
Středa Srpen 25 11:14:53 CEST 2004

Dobry den,

snazim se prijit na to, jak delat s TARem inkrementalni zalohy, ale
nejsem si jisty, jestli to delam dobre (a bylo by neprijemne prijit na
to az nejakou chybou).

Kdyz udelam kompletni zalohu pomoci, napr.:

tar --listed-incremental=/tmp/boot.data -cf /tmp/boot.tar /boot/

tak se mi v pripade, ze 'boot.data' jeste neexistuje vytvori kompletni
zaloha i tento soubor. Potud OK.

V pripade, ze tento prikaz zavolam jeste jednou, jenom zmenim jmeno
noveho archivu, napriklad na 'boot1.tar', tak se mi vytvori
inkrementalni zaloha. Ted by me zajimalo, jestli pri vytvareni dalsi
inkrementalni zalohy z puvodni plne, napriklad 'boot2.tar' musim nejak
manipulovat se souborem 'boot.data' nebo jestli je to porad ten stejny
soubor... Tedy jestli je spravny postup:
	1) vytvorit full backup a soubor boot.data
	2) vytvaret vuci 'boot.data' dalsi a dalsi inkrementalni zalohy
	3) pri obnove obnovit fullbackup vuci 'boot.data' a potom posledni
inkrementalni zalohu, take pomoci vuci 'boot.data', tedy  parametrem
--listed-incremental=/tmp/boot.data

Pokud mate nekdo s level 1 incremental backup s TARem zkusenosti,
poradte prosim.

Dekuji.

	Martin Majkus