ad: quota v Debian 3.0 - Woody

Mgr. Michal Nikitinský mnikitinsky na zeal.cz
Středa Srpen 25 12:19:42 CEST 2004

Zdravím,
našel jsem řešení, ale je dosti divoké, takže bych byl rád, kdyby byl někdo,
kdo má quoty na Debianu 3.0 rozchozené, ochoten se podělit o své řešení.

quotacheck -auvg ... resp.,   quotacheck -amv

vytvoří na daném disku soubor aquota.user

tento soubor bylo třeba přejmenovat na quota.user a následně spustit

/etc/init.d/quota start

edquota jmeno_usera   pro definici quoty fachci normalne
repquota -a nefachci vubec
quotovani zatim zda se funguje.

s pozdravem, minik