Treason uncloaked - utok??

Zdik Kudrle xkudrle na fi.muni.cz
Středa Srpen 25 15:28:32 CEST 2004

Bohuzel mi [zatim] newsy nejedou, jak bych chtel, musim odpovedet do
jineho threadu:

> Pro snazsi debuging teto situace doporucuji zprovoznit SySRQ. echo 1 >
> /proc/sys/kernel/sysrq. Viz /usr/src/linux/Documentation/sysrq.txt
Tohle mi moc nepomuze - masina je nekolik kilaku ode mne v zamcene
serverovne :(

> Casto se mi stavalo, ze proces rsync, kterym jsem zalohoval, zustaval
> viset. Vzhledem k tomu, ze rsync byl pravidelne v cronu spousten, se
> zvysujicim se uptimem doslo take k uplnemu zaplneni pameti. Symtomy byly
> shodne s tim, co popisujete. Nez vysla nova verze rsyncu, resil jsem to
> "killall rsync". :-)
Take to resim restartem Apache.

> Zmena velikosti okna je v Internetu zcela standardni jev, takze bych se
> teto hlasky prilis neobaval; nehlede na to, ze u vaseho stroje dochazi k
> nedostatku pameti, coz muze byt prave duvodem toho, ze peer snizuje
> velikost tcp okna.
No, standardni to je, az na to, ze tahle hlaska se vypise pouze tehdy,
kdyz peer se snazi zmensit velikost okna na 0, coz uz zas tak standardni
neni. Kdyz to tak udela, odchozi buffery socketu se zacnou plnit az do te
doby kdyz: 1) spadne proces, ktery je ma 2) data odejdou. Jina moznost
neni, viz kernel source. Takze kdyz mi poc na druhe strane da velikost
okna na 0, GETne par desitek MB a podari se mu to parkrat, tak by
to (teoreticky, nevim urcite, proto jsem se ptal :) melo zaplnit pamet na
max.

Uf.

--ZK

 comp: Penguin.PHP.SQL                  mailto:xkudrle na fi.muni.cz
 misc: music.philo.1984			  http://www.fi.muni.cz/~xkudrle
----------[ The Spice extends life, the Spice expands consciousness ]----