problem s instalaci rpm na RH8

Petr Nemec petr.nemec na jip.cz
Čtvrtek Srpen 26 07:45:01 CEST 2004

Prijemny den,

potreboval jsem na RedHat 8 nainstalovat rpm balik wu-ftp, sedice u konsole
serveru jsem pouzil klikaci prostredi gnome.

Instalace ale nedobehla a dostal jsem se nakonec k "window not responding"
(nebo neco podobneho).

Nyni, kdyz se pokousim instalovat rpm balik

[root na zeta RPMS]# rpm -Uvh wu-ftpd-2.6.2-8.i386.rpm

instalace zustane viset bez jakehokoliv vystupu, jsou videt procesy

30170 ?        S      0:00 /usr/lib/rpm/rpmq -q --all --queryformat %{NAME}?
30195 pts/4    S      0:00 rpm -Uvh wu-ftpd-2.6.2-8.i386.rpm

a nejspis se ceka na odstraneni nejakeho zamku..

Muzete mi, prosim, poradit, kde by mohl byt problem a jak se dostat dal?
Server uz bezi naostro a restart, ktery by to nejspis vyresil, si nemuzu
dovolit..

Diky moc za pomoc!
Petr