Treason uncloaked - utok??

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Čtvrtek Srpen 26 10:18:04 CEST 2004

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

> 	Ona ta Vaše alternativní implementace cronu neumí posílat mail
> jako stdout a stderr výstup z provedené úlohy?

Neni Moje, uz si ani poradne nepamatuju, jak se vlastne jmenuje, jen
jsem napsal, ze uz jsem cron, ktery primo sam umel zajistit, aby jednu
akci nespustil vicekrat soucasne, videl. A maily posilat umi :)

Na co jsem narazel bylo to, ze se mi zda o poznani elegantnejsi v
pripade nedobehnuti nacronovane akce ji v pristim kole vubec nespustit
(a uvedomit o tom spravce), nez ji spustit a cekat na to, az si toho
spravce vsimne a nastoupi s viteznym killall -9, jak jste to navrhoval vy :)

-- Honza Houstek