Problem v KDE s klavesnici

Tomas Hubalek Tomas.Hubalek na onsemi.com
Čtvrtek Srpen 26 13:01:16 CEST 2004

Bylo by hezke, pokud byste mel pravdu a moc bych si to pral ;-)

Bohuzel nektere  javove programy (NetBeans, jEdit, ...) maji na mem SuSE
8.2 problemy s klavesnici (nejdou napsat nektere kriticke znaky jako @,
; ), dokud nepouziju prepinani klavesnic z KDE. Pak uz vse funguje jak
ma...

Pokud vite, kde je problem, byl bych vdecen za radu...

Tom