DC klient

Trnka Radek rt.sonic na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 26 13:25:29 CEST 2004

V Čt, 26. 08. 2004 v 11:50, Jan Klugl píše:

> Zkousel jsem dctc+dc_gui - super, az na to ze 80% hubu me vyhazovalo s
> tim ze neposilam nejake informace... nepamatuju se presne. Informace o
> tom kolik mam otevrenych slotu apod.
>
> dcgui_qt - celkem v pohode, az na to ze fakt neprimerene vytezuje
> procesor.

Otázka je zda nemáte neco spatne. Me dcgui-qt 0.3.2 dle topu bere 3.2 %.
RT

>  Problem s TTH - mas starou verzi, v novejsi to je OK. Taky mi
> to dost padalo kdyz jsem se pripojil na hub s velkym poctem uzivatelu,
> typicky czpro.
>
> textovy client ala TurboVision - ten jsem nerozchodil, tedy rozchodil,
> ale nepodarilo se mi ho uspesne pouzit.
>
> Zatim jsem bohuzel skoncil u nazoru, ze DC je pouzitelne jen pod okny :(

Kdybychom sami nemeli chyby, necinilo by nam takove poteseni
upozornovat na chyby druhych.
                                -- La Rochfoucauld

Trnka Radek
CEZ - ETE
<trnkar2.ete na mail.cez.cz>
<rt.sonic na seznam.cz>

Linux registred user #225421  , ICQ: 115184116