Vyber vstupni promenne v bashi podle jejiho poradoveho cisla?

Martin Calko calko.martin na cpost.cz
Čtvrtek Srpen 26 14:02:46 CEST 2004

Mejme skript podobny tomu nasledujicimu:

---
#!/bin/bash

NUM_ARGS=$#

for CYKLUS in `seq 1 $NUM_ARGS`
   do
    echo "Argument c.$CYKLUS je ${`$CYKLUS`}"
   done

exit 0
---

Cilem je aby se pri kazdem pruchodu cyklu pouzila vstupni promenna s
poradovym cislem odpovidajicim momentalni hodnote ridici promenne cyklu.
Problem je v tom, ze se mi nedari zajistit aby se pouzila hodnota ridici
promenne cyklu spolu se znakem dolaru :( Pokazde to dopadne nejak jinak
nez jsem chtel. Prosim o postrceni spravnym smerem.

					Diky