IP adresa stanice na serveru

Jan Hradil jhr na physics.dcu.ie
Čtvrtek Srpen 26 14:21:14 CEST 2004

Martin Calko wrote:
> Snazim se zjistit IP adresu stanice se ktere jsem prihlasen k serveru.
> Pri prihlaseni mi sice shell (?) vypise odkud jsem se prihlasil minule
> ale v promennych prostredi ani jinde se mi nedari najit adresu odkud
> jsem prihlasen ted.
>
> Chci to pouzit pro nataveni promenne DISPLAY. Pokud existuje nejaky
> elegantni zpusob jak ji nastavit na adresu oddkud jsem aktualne pripojen
> zajimal by mne.

Neodpovidam sice na puvodni otazku, ale mam pocit, ze principialne na to
nejdete ze spravne strany.

  O nastaveni DISPLAY by se mel postarat primo ssh a vas do toho
netahat. Melo by stacit, pokud spustite ssh s parametrem -X, pripadne na
to nastavit globalne v ssh_config pomoci "ForwardX11 yes".
  Stejne to umi i putty, kdyz se to tam nekde v menu zaskrtne.

Honza

--
  Jan Hradil - jhr na physics.dcu.ie
  phone: +353-1-700 5743